Wzory polityki rachunkowości dla fundacji


Wzory polityki rachunkowości dla fundacji i stowarzyszeń. Jak uzyskiwać klientów na usługi w internecie? Dla handlowców i marketingowców . Pozyskiwanie i budowania baz danych w sieci oraz produkowanie leadów sprzedażowych online krok po kroku. Korzyści na rzecz czytających: Poznanie newralgicznych aspektów prowadzenia działań w obszarze e-handlu i pozyskiwania leadów, Przybliżenie praktyki generowania leadów i e-commerce – od definiowania grupy docelowej przez prezentację produktu po pomiar efektywności, Przedstawienie terminów, pojęć i żargonu branżowego związanego z e-commerce i leadami, Opanowanie sztuki doboru środków i narzędzi online do celów sprzedażowych, Pozyskanie umiejętności w obszarze metody rozliczeń przy współpracy z partnerami online dodatkowo pomiar efektywności. Profil uczestnika artykułu: Specjaliści ds. promocji, sprzedaży, handlu dodatkowo marketingu zamierzający wykopać fundament działania w obszarze e-handlu również zoptymalizować/udoskonalić obecnie prowadzone aktywności, e-marketerzy odpowiadający albo planujący za kampanie posykiwania kontaktów/leadów/klientów na usługi, kierownicy i dyrektorzy odpowiedzialni za działania w obszarze online na poziomie sprzedaży i marketingu, project managerowie (kierownicy projektów) zainteresowani sprzedażą własnych produktów/usług i wzorów w sieci. Program artykułu: Jak pozyskać (albo kupić) bazę potencjalnych klientów w sieci? - E-mail hacking, czyli własne, dzierżawione lub zakup rekordów – jakim sposobem wykorzystać dostępne bazy na rynku i budować własne zasoby e-mailowe?- Zakup czyli dzierżawa?- które formy są skuteczniejsze w przypadku zakupu baz w sieci- konkretnych sposobów na kształtowanie własnej bazy e-mailingowej- Jak starać się o bazę danych? – wytyczne odnośnie higieny, częstotliwości komunikacji i eksploatacji baz- W który sposób motytwować użytkowników do pozostawiania danych osobowych? . Generowanie leadów – czyli jak uzyskiwać kontakty handlowe w internecie?- Jak skłaniać potencjalnych klientów do pozostawienia danych teleadresowych wspólnie ze zgodą na rozmowa telefoniczna komercyjny i marketingowy?- Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?- Lejek sprzedażowy – od rekordu/użytkownika do klienta. W jaki sposób „przepychać” użytkownika by uczynić z niego klienta?- Model wytwarzanie leadów w sieci– które przybory są najskuteczniejsze w procesie pozyskiwania danych online? BC, BB, BBC- Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w toku BC i BB – jakie sprzęt online zapewniają najwyższą konwersję?- Dojrzewanie klienta, czyli lead Obowiązki bilansowe i podatkowe dla fundacji i stowarzyszeń nurturing w praktyce. Sprawdzone sposoby pielęgnowania kontaktów i „dorastania” do sprzedaży.- Automation Marketing w praktyce:- Specyfika i funkcjonalność – jakim sposobem w wykorzytać automation marketing do identyfikacji i pozyskiwania klientów- Segmentacja i scoring – po co i jak?- Komunikacja – formularze dynamiczne i list elektroniczny marketingĆwiczenie użyteczne – użyteczne sposoby pozyskiwania leadów sprzedażowych . WWW, landing page i systemy transakcyjne od A do Z- Jak projektować efektywne strony WWW zachęcające do pozostawienia danych kontaktowych? - Strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW – które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?- Sprzedażowe metody komunikacji za pośrednictwem WWW – co jest skuteczne, a co tylko zabiera termin użytkownika?- Projektowanie formularza kontaktowego krok po kroku – najlepsze wzorce i typowe błędy- Dlaczego użytkownicy kłamią przy wypełnianiu formularzy i które elementy pomijać?- Wnioski Przychody w stowarzyszeniach i fundacjach składki członkowskie internetowe – w jaki sposób projektować by zwiększać konwersje (kroki, postęp, etykiety, bodźce, itp.)?Ćwiczenie użyteczne – WWW LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza . Performance reklama i afiliacja – jakim sposobem wykorzystać potencjał partnerów by sprzedawali nasze usługi?- Jak rozliczać się z partnerami i ile płacić? Efektywnościowe modele rozliczeń od klików do rozliczeń za sprzedaż- Na czym polega performance i reklama afiliacyjny - jakie są jego modele?- Własne programy partnerskie (member gets member) online – czym motywować klientów by rekomendowali nasze usługi i produkty? . Pomiar skuteczności – jak przymierzać i udoskonalać działanie sprzedażową online?- Monitoring i optymalizacja działań – co mierzyć i w jaki sposób udoskonalać działania pro-sprzedażowe w sieci?- Jak interpretować dane w procesie lead generation?- Kalkulowanie kosztów w praktyce – od rekordu przez leada po klienta- Ile kosztuje użytkownik, potencjalny kontrahent i faktyczna postępowanie online?

Tagi dla artykułu

Fundusze własne fundacji, Koszty fundacji i stowarzyszeń, Prowadzenia ksiąg rachunkowych fundacji, Przychody w stowarzyszeniach, Rachunkowość fundacji, Wzory polityki rachunkowości dla fundacji